ceturtdiena, 2016. gada 21. jūlijs

iHerb labumi un ieteikumi

Sveiki!
Kad pirmo reizi iegāju iherb.com mājaslapā, biju šokēta ar tiiik lielu preču izvēli. Šodien padalīšos ar saviem favorītiem un atklājumiem no iHerb.

    Īsi pastāstīšu par to, kas ir iHerb - tas ir interneta veikals, kas pārdod kosmētiku, uztura bagātinātājus, aksesuārus, ēdienu u.tt.
   
    Real Techiques Miracle Complexion Sponge - leģendārais Beauty Blender budžeta analogs! Viegli klāj kosmētiku, tam ir ļoti ērta forma, kas man patīk vairāk nekā BB forma. Arī tiek pārdotas Real Techniques otiņas.
    YumEarth Fruit Snacks - ļoti garšīgas konfektes, kad pēc izskata atgādina Gummy Bears, bet ir daudz foršākas! Tas ir želejas konfektes, kas kust uz mēles, tām nav gumijas konsistence. Šo pasūtu katru reizi, kad kaut ko pasūtu! Ļoti piesātināta un patīkama ogu garša, man patīk!
    New Foods Silica Complex - šos vitamīnus lietoju pagājušajā pavasarī. Tie ir domāti matu un nagu stāvokļu uzlabošanai. Un tie diezgan labi strādāja! Toreiz es strādāju Drogās un tas darbs ļoti bojāja nagus, tāpēc meklēju to, kas palīdzes. Nagi palika stiprāki, bet mati auga apmēram tā pat kā iepriekš. Citi gan stāstīja, ka mati auga ātri - līdz 4 cm mēnesī.
    Natrol AcaiBerry Diet - šo atklāju šajā pavasarī. Nezinu, vai šis (vai kāds cits) uztura bagātinātājs var palīdzēt zaudēt svaru, bet enerģiju gan šis dod! Traki! Man bija periods, kad reāli nevarēju sēdēt uz vienas vietas, visu laiku gribējās kaut kur iet, kaut ko darīt :D. Bet otrais iepakojums jau tik izteikto efektu nedeva.
    Desert Essence matu kopšanas līdzekļi - man kādreiz bija šampūns un kondicionieris ar citronu aromātu - tas drīzāk man atgādināja Cif smaržu, bet strādāja diezgan labi. Mazliet sausināja matus, tāpat kā arī citi organiskie šampūni (vismaz manus matus). Iesaku izmēģināt tiem, kam gribas lietot kaut ko organisko.
    Queen Helene Mint Julep Masque - stipra piparmētru maska, atgādina zobu pastu pēc aromāta. Labi strādā uz taukainas/ kombinētas ādas, mazina melnus punktus, sausina pinnes. Pēc efekta ir līdzīga Madaras Detox maskai.
    Petal Fresh Body&Massage Oil Refreshing ar greipfrūta un granātābola aromātu - laba masāžas eļļa, patīkami un neuzkrītoši smaržo, ātri iesūcas un labi mitrina ādu. 

    Un tagad nedaudz noderīgas informācijas:
  • iHerb sūta visas preces ne no ES, tāpēc sūtījumiem, kuru vērtība pārsniedz 22 eiro, tiek pievienots PVN;
  • iHerb piegāde maksa no 4 eiro;
  • pirmajam pasūtījumam ir iespējams saņemt 10% atlaidi ar kodu MSW492;
  • iHerb mājaslapa atgriež jums 10% no pasūtījuma summas, kurus var izmantot 60 dienu laikā.
    Ceru, ka rasts bija noderīgs:) Vai jau sūtījāt kaut ko no iHerb mājaslapas?

Visas bildes ir no iherb.com
AV

6 komentāri:

  1. Es pasūtu Giovanni šampūnus, RT otas, vitamīnus (biotīnu un omega 3), ELF kosmētiku. Vispār daudz kas ir pasūtīts.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. man tik daudz ko pašai vēl gribas pasūtīt, bet cenšos nepārsniegt limitu :( Par Giovanni šampūniem ir dzirdētas labas atsauksmes :)

      Dzēst
  2. Liekas interesanta mājaslapa. Nebiju par viņu dzirdējusi kaut kā iepriekš, būs jāpapēta ;)

    Anita,
    www.anitasdiaries.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. man šķita, ka jau visi ir daudz ko dzirdējuši par iHerb:) Bet nu vienmēr prieks kaut ko atklāt un ka raksti ir noderīgi :)

      Dzēst
  3. Real Techniques sūklīši patiešām ir īsta pasaka par to cenu :)
    Paldies, ka padalījies ar augļu končām, man ļoti garšo tādi našķi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, arī otiņas no RT ir ļoti labas, bet par tām plānoju pastāstīt citā rakstā :)
      lūdzu:)

      Dzēst