svētdiena, 2016. gada 31. jūlijs

Atsauksme: Catrice Contourious kolekcija

Sveiki!
Esmu nedaudz izkritusi no dzīves atvaļinājuma un slimības dēļ, tāpēc Drogās neesmu bijusi jau kādu mēnesi un, ja godīgi, man nav ne jausmas, kas tur notiek. Vai šī kolekcija jau ir pārdošana?:) Ja vēl nav, tad drīzumā noteikti būs:). Un tā noteikti ir uzmanības vērta!

    Kopumā kolekcijā ietilpst 7 produkti: konturēšanas pūdera palete, izgaismošanas zīmulis, lūpu kontūra & krāsa, strobinga duo izgaismotājs, konturēšanas krēmu palete, uzacu zīmulis un otiņa sejas korekcijai. Man testēšanai tika iedoti pirmie trīs produkti.
    Modelējošā pūdera palete C01 Pale Perfectionist - man šis produkts patīk vismazāk trīs iemeslu dēļ: neērts iepakojums, vāja pigmentācija un ne līdz galam veiksmīgs konturējošs tonis.
Paletē, kura ir Catrice pastāvīgajā kolecijā, man šķiet daudz veiksmīgāks tieši tumšais tonis. Pie vaigu sārtuma ir grūti piekļūt ar manu lielo Real Techniques otiņu. Izgaismotājs ir diezgan labs, ar šampānieša apakštoni. 6/10.
    Izgaismošanas zīmulis - šis ir mans mīlulis! Izcils palīgs tām, kurām patīk strobings! Šo var izmantot gan ikdienā, uzklājot pavisam viegli, gan vakaram make-up'am, uzklājot jau vairāk produkta. Ļoti laba noturība. Labi derēs sausas ādas īpašniecēm. Vienīgais mīnuss - iepakojumā tas diezgan jūtami smaržo. Un tā smarža man šķiet nepatīkama. Bet uz ādas tā nepaliek. 10-/10.
Labs produkta daudzums uz vaiga:)
    Lūpu kontūra & krāsa - man ļoti iepatikās! Man ir tonis C01 Nude, kas ir ļoti dabisks un labi der ikdienai. Multifunkcionāls produkts - pirmā puse ir matētais lūpu kontūrzīmulis, otrā - lūpu spīdums. Var lietot gan abus produktus kopā, gan atsevišķi, sasniedzot tādā veidā dažādus finišus uz lūpām. Gribētos vairāk toņus šim produktam. 8/10.
seja - MaxFactor Panstick un Catrice Contourious palete, acis - Bourjois acu ēna 08 un tuša Ultra Care, Flormar ēnas M07, uzacis - MaxFactor Smokey Eye Drama Kit 06, lūpas - Catrice Contourious lūpu produkts.
    Kopumā man šī kolekcija iepatikās. Varu ieteikt pievest uzmanību lūpu produktam un izgaismošanas zīmulim. Vai kaut kas arī iepatikās?:)

* - produkti ir iedoti testēšanai. Mans viedoklis ir 100% neatkarīgs.

AV

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru