sestdiena, 2016. gada 2. aprīlis

Tukšs #3 Marts

Sveiki!:)
Šodien parādīšu tos produktus, kurus izlietoju šomēnes līdz galam.
    Čistaja Ļinija dušas želeja - foršs zemeņu aromāts, kas nav ķīmisks. Labi attīra, ādu nemitrina, bet arī nesausina. 

    Korres Pomegranate Cream Gel - raudu ;(. Dievinu šo krēmu! Kad braukšu uz Grieķiju, nopirkšu uzreiz 2 iepakojumus. Atsauksme.

    Fruttini Ginger&Passionfruit ķermeņa losjons - labi mitrina, ātri iesūcas, patīkami smaržo. Pasiforas aromāts ir viens no maniem mīļākajiem. Tagad man ir no šis pašas firmas losjons ar kivi aromātu, arī ļoti patīk.

    Bourjois Clubbing Ultra Black laineris - palika vecs, ļoti ilgi nelietoju, jo sapratu, ka šī otiņa man nepatīk. Kādreiz bija atsauksme.

    Essence I Love Stage acu ēnu bāze - nav slikta priekš savas cenas. Ar viņu ēnas mazā saiet rieviņās un tiek izlīdzināta acu plāksnīšu tonis.

    Catrice Gel Eyeliner - kādreiz bija foršs laineris par labu cenu, bet tagad Catrice vairs viņus nepārdod. Manējais ir izžuvis. Ļoti žēl, jo man patika pat vairāk nekā Maybelline. Bundžiņa no tā man gan noderēja.
    Man bija trīs lūpu balzami no Dzintara, kas itkā bija beigušies, bet īstenībā tur iekšā palika vēl daudz preces, ko nevarēja dabūt ārā. Es iztīrīju Catrice bundžiņu no lainera, ieliku tur paliekas no balzamiem un savārīju tos:). Tagad var lietot tālāk:).

Cik daudz produktu jūs šomēnes izlietojat?:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru