piektdiena, 2016. gada 29. aprīlis

Haul: Kanebo Sensai pirkumi

Sveiki!
Es daudz laba esmu dzirdējusi par kosmētiku no Āzijas, it īpaši labas atsauksmes ir par japāņu kosmētiku. Tieši tādēļ man sagribējās tuvāk iepazīties ar kādu no tās pārstāvjiem:). 

    No japāņu firmas Kanebo es iegādājos trīs produktus - tonālo krēmu, acu ēnu bāzi un vaigu sārtumu. Cik es zinu, Sensai līnija ir ražota eksportam un Japānā netiek pārdota. Pie mums šie produkti ir nopērkami Douglas veikalos un Stockmanā.

    Sākšu ar manu favorītu - tonālo krēmu Fluid Finish Lasting Velvet. Mans tonis ir FV102 Soft Ivory, kas ir pats gaišākais tonis. Tam ir drīzāk rozā zemtonis nekā dzeltens, bet tā kā fluīds ir viegls, tonis arī nedaudz pielāgojas sejas ādas tonim. Tonālais ir ļoti viegls un tam ir matēts finišs, kas saglabājās uz manas ādas ap 5-6 stundām un pēc tām sāk nedaudz spīdēt. Uz ādas tas ir nejūtams un ļoti līdzīgs Chanel Vitalumiere Aqua, ko es ļoti mīlu, tikai matēts. Izcili der ikdienai, jo labi izlīdzina sejas ādas toni, saglāba matēto efektu pietiekami ilgi, kā arī ir nejūtams.
    Vērtējums: 9/10.
    Cena: ap 45 eiro.
    Nākamais pirkums ir Cheek Blush tonī CH05, kas ir korāļu vai laškrāsas tonī. Ļoti smuks tonis, kas mani iekaroja! Vaigu sārtumam ir vidēja pigmentācija, manuprāt, tas ir pluss, jo ar to ir ļoooti grūti pārspīlēt. Dod ļoti maigu efektu. Sārtumam nav spīdumu iekšā. Es meklēju Drogās kaut ko līdzīgu, bet neatradu. Kopumā man ļoti patīk, labi klājas un turas uz vaigiem :).
    Vērtējums: 8/10.
    Cena: ap 43 eiro.
    Pēdējais mans pirkums ir acu ēnu bāze Eyelid Base. To es iegādājos, jo sapratu, ka Essence bāze nedod nekādu efektu un tā ir jānomaina. Šo es pamēģināju tikai divas reizes un varu pateikt, ka pirmais iespaids ir ļoti labs. Ēnas kļūst vairāk pigmentētas un turas ilgāk. Manuprāt, šī bāze izpilda savus pienākumus:). Bāzei ir viegls tonis, kas nedaudz izlīdzina acu plāksnīšu toni, kā arī viegla tekstūra. Patīk arī iepakojums - matēta stikla bundžiņa.
    Vērtējums: 8/10.
    Cena: ap 28 eiro.

    Kopumā man ļoti patika Kanebo Sensai kosmētika, ar prieku to lietošu arī turpmāk. Mans favorīts ir tonālais krēms, bet vaigu sārtums man patīk ne mazāk :). Acu ēnu bāze arī izrādījās ļoti noderīga.

Vai esat kaut ko lietojuši no Kanebo firmas? Kā patika?:)

2 komentāri:

  1. Vel nēesmu neko mēģinājusi ;) kopš iegrābos ar nars tonālajiem :D trauma tā teikt :D bet nu tiešam nebiju vel apskatījusi ne vienu no viņu produktiem, pēc Tevis teiktā liekā ka samērā labi ;) tik nez ka būtu ar taukainu ādu?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. grūti pateikti, man uz T-zonas tonālais turas labi, bet kā tas būs uz galīgi taukainas ādas man ir grūti pateikt :)

      Dzēst