otrdiena, 2018. gada 20. novembris

ATSAUKSME: Bourjois Healthy Mix tonālais krēms

    Man bieži vien sanāk visu nokavēt, jo jau visi izstāstīja visu par šo tonālo krēmu. Bet tāda ir man tendence - neticēt tam, ko slavē visi ;) Citreiz mana intuīcija mani nepievil, bet šoreiz gan es varu teikt, ka šis tonālais ir izmēģināšana vērts!

    Man ir kombinēta āda, kas ir vidēji taukaina T-zonā un normāla vaigos. Un šis arī bija viens no iemesliem, kāpēc šis tonālais ilgi nepapildināja manus krājumus - iepriekš viņu visi slavēja kā izcilu krēmu sausai ādai, bet. BET. Varu pateikt, ka manai ādai tas ļoti labi patīk, pavisam nespīd darba dienas laikā (man ir parasts biroja 8h darbs, bet citreiz sanāk arī skraidīšana pa visu pilsētu :) ). T-zonu gan es citreiz piepūderēju, bet ne katru reizi, jo citreiz patīk tāds drusku mirdzošs finišs. Tonālajam iekšā ir ļoti smalkas gaismas atstarojošas daļiņas, kuras nav redzamas uz sejas.

    Tekstūra ir viegla un pavisam nejūtama, ļoti komfortabla ikdienas lietošanai. Tonālais labi turas dienas garumā (sola līdz 16h, bet es, laikam, vairāk nekā 12h neesmu nēsājusi). Nekur nepazūd un neveido švīkas. Āda jūtas mitrināta, tonālais nepasvītro sausumiņus un poras.
Tonis 51 Light Vanilla

    Par maskēšanas īpašībām - tas ir vidējas. Ja gribas kaut ko vieglāku - tad iesaku šis pašas sērijas BB krēmu vai Serum versiju. Labi izlīdzina ejas toni, nomaskē mazas nepilnības un apsārtumus, bet ne lielas pumpas.

    Toņi - man ir tonis 51 Light Vanilla. Drogās ir pieejami toņi no 52 līdz 55, bet man 52 ir par tumšu. 51. toni var dabūt 1a.lv vai ārzemēs. Pārsvarā visiem Bourjois tonālajiem krēmiem ir siltie apakštoņi, bet 50. tonis ir īpaši gaišs un vēss. Manējais 51. tonis ir gaišs un silts. Toņi pielāgojas sejas ādas tonim, kā arī izlīdzina ādas tekstūru.
Tonis 51 Light Vanilla

    Kopumā varu pateikt, ka šī tonālais ir noteikti uzmanības vērts! Iesaku visiem, izņemot taukainas ādas īpašniekus, jo tiem tas var būt par mitrinošu.

    Kāda ir jūsu pieredze ar Bourjois zīmolu un konkrēti ar šo sēriju? Ir kādi favorīti?

Cena: sākot no 9 EUR uz atlaidēm, līdz 19 EUR pilnā cenā.
Kur pirkt: Drogas.lv | 1a.lv
Atzīme: 10/10.

AV

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru