trešdiena, 2017. gada 5. aprīlis

5 "Drogas" jaunumi un labumi

Sveiki!
Pēdējā laikā manās rokās nonāca ļoti daudz jaunumu no Drogām, un es izdomāju apkopot visas savas domas par tiem vienā ierakstā. Daži jaunumi ir tieši forši un unikāli produkti mana kosmētikas kolekcijā, daži patika mazāk, varbūt, pēc šī ieraksta izlasīšanas kāds no tiem nokļūs arī jūsu vēlmju sarakstā? ;)

    Make-Up Revolution Amazing Make-Up Fixing Spray* - savā Instagram kontā (nospiežot uz linka, atvērsies ieraksts ar stāstu par šo produktu) jau dalījos sajūsmā par šo produktu, bet paslavēšu to vēlreiz, jo tas tiešam palīdz tonālajam krēmam turēties ilgāk, ilgāku laiku nespīdēt un izskatīties svaigi uzklātam. Šo noteikti iesaku! Pati nelietoju viņu ikdiena, bet tikai tad, kad vajag paildzināt tonāla noturību. Acu ēnas, diemžēl, viņš nenofiksē. Beeeet, zemāk pastāstīšu par citu produktu, kurš to gan dara ;).

    Make-Up Revolution Aqua Priming Base* - diemžēl, par šo neesmu tik ļoti sajūsmā, kā par iepriekšējo spreju. Ja gribas kaut ko uzlikt tiešām zem make-up, labāk iesaku kādu krēmveidīgo bāzi, piemēram, Miracle Smooth no Max Factor, jo no tas ir daudz jūtamāks un redzamāks efekts, piemēram, tā vairāk palīdz nomaskēt sejas tekstūru un poras, ko nevar izdarīt sprejs. Tonālā krēma noturību šis līdzeklis ietekmēja pavisam nedaudz.

    Rimmel Fresher Skin SPF15 tonālais krēms* - šis ļoti patika un izraisīja lielu interesi pēc swatchiem veikalā. Šim tonālajam krēmam ir ļoti viegla sedzamība, gandrīz nemanāma - ļoti labs būs ideālai ādai :). Sola matētu efektu un sākumā to dod, tomēr, tas nesaglabājas ilgi - kādas 4 stundas. Nav smags un jūtams uz ādas, satur SPF 15, tonis 103 True Ivory labi der gaišai bešīgai ādai. Es domāju, ka, kad patestēšu viņu vairāk, uzrakstīšu plašāku atsauksmi. Pagaidām neesmu 100% sajūsmā, jo gribējās tomēr nedaudz vairāk nosegt.


    Bourjois 24h acu ēnu bāze* - jā, jā un vēlreiz jā! Tā tiešām strādā. Acu ēnas paliek spilgtākās un turas visas darba dienas garumā! Šajā brīdī man ir jāpaskaidro, ka man ir ļoti, ļooti taukaina plakstiņu āda (daudz taukaināka par T-zonas ādu), tāpēc jau pēc pāris stundām daudzas ēnas sāk 'peldēt' un saiet rieviņās. Šī bāze nederēs sauso plakstiņu īpašniecēm, jo varēs tās stipri sausināt. 

    Vai noturēs acu ēnas savā vietā 24 stundas? Nu, es parasti guļu kādas 8 stundas ik pēc 16 stundām, tāpēc nesanāca novērtēt :D. Domāju, ka tusiņu visas nakts garumā neizturēs. Man diezgan labi (bet ne 100% perfekti) turēja ēnas manā parastajā dienā, kas sākās ar make-up uzklāšanu ap 10:00 un beidzās ap 22:00, kad es atgriežos no Universitātes, bet tas ir atkarīgs no acu ēnām un slodzes. Drogās šobrīd šai acu ēnu bāzei ir spēkā iepazīšanas atlaide, tāpēc iesaku pačekot :).

    Max Factor Natural Brow Styler Sculpting Gel - forša caurspīdīga uzacu želeja, kas labi nofiksē matiņus, bet ir nemanāma - nevar redzēt, ka uz uzacīm ir kaut kas uzklāts. Ļoti izdevīgs pirkums, jo ir liels tilpums (10 ml) par nelielu cenu (ap 6-7 eiro tagad uz atlaidēm:)). Otiņa ir ērta gan smalkām, gan biezām uzacīm.

Vai paspējāt jau kaut ko novērtēt no šiem jaunumiem?:) Kā patika?

* testa produkti.
AV

4 komentāri:

  1. Labi jaunumi! Būs jāpamēģinā šis Makeup Revolution Fixing Spray! Būs ar ko to salīdzināt!;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man pagaidām nav ar ko salīdzināt, bet šis iepatikās :)

      Dzēst
  2. Man personīgi tas Makeup Revolution Setting sprejs ne īpaši sajūsmināja, jo biju pamēģinājusi labākus, bet tas jau kā kuram. Man diemžēl kosmētika jau dienas vidū sāka sēsties, un sprejs īpaši nepaildzināja tā noturību.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šis ir pirmais sprejs, ko lietoju, īsti nav ar ko salīdzināt, bet nu man tiešām patika :)

      Dzēst