sestdiena, 2016. gada 25. jūnijs

Haul: Stenders, MaxFactor, Sleek, JoliMe, Aussie

Sveiki!
Esmu šopaholiķe. Tā ir diagnoze. Man ļoti patīk pirkt, tāpēc manā blogā tik bieži parādās haul ieraksti.

    Aussie Miracle Moist kondicionieris - ļoti iepatikās! Jau kādas 3-4 reizes palietoju un esmu pilnīgi apmierināta. Pēc viņa viegli ķemmējas mati, tie ir maigi un mitrināti. Man arī ļoti patīk Aussie līdzekļu aromāti - tie ir patīkamie un atgādina bērnību. Bet nenoliedzu, ka citiem tie varētu šķist uzbāzīgi. Laba alternatīva John Frieda kondicionierim, ko lietoju pirms tam.

    Aussie Miracle Dry Shampoo sausais šampūns - vēl nav mēģināts, bet lieku uz viņu lielas cerības.

    Bath&Body Works Tahiti Island Dream ķermeņa losjons - aromāts ir burvīgs. Un viss. Mitrinošas spējas ir ļoti viduvējas. Par savu cenu (Stokholmas lidostā nopirku ar atlaidi par 79 kronām (8.50 eiro) (parasta cena 179 kronas - ap 19 eiro)) varētu būt labāks.

    Alterra sejas pūtas - atkārtotais pirkums, pirms gada jau lietoju šo produktu. Smaržo burvīgi, labi noņem tonālo krēmu (ar acu kosmētiku gan sliktāk tiek galā) un attīra ādu. Ir diezgan laba alternatīva Madaras pūtām, manuprāt.

    Petal Fresh Body & Massage Oil ķermeņa eļļa - patīkama ķermeņa eļļa ar svaigu (granātābols un greipfrūts) aromātu. Ātri iesūcās un mitrina ādu. Nopērkama iherb.com.
    MaxFactor Masterpiece Max skropstu tuša - mana mīļākā tuša ever! Izcili kuplina un atdala skropstas, pagarina tās. Turas visas dienas garumā, nebirst, ir intensīvi melnā krāsā. Ar šo tušu sākās kādreiz mana mīlestība ar MaxFactor firmu.

    Bvlgari Omnia Coral smaržas - ilgi meklēju sev jaunās smaržas - ļoti patika Dolce&Gabbana 3 L' Imperatrice un šis. Šis ir vieglas citrusu un ogu aromāts. Citrusi ir mani favorīti vispār, dievinu smaržas ar izteiktām citrusu notīm. Paņēmu 25 ml, lai neapniktu.

    Sleek Ultra Mattes V2 Darks acu ēnu palete - nopirku Zviedrijā H&M veikalā. Laba pigmentācija (izņemot dažus gaišus toņus), interesanti toņi, kuru vēl nebija manā kolekcijā. Diezgan laba cena (Zviedrijā maksāja ap 15 eiro).
    Jūnijā atklāju sev jauno Latvijas kosmētikas kompāniju - JoliMe. Viņu veikals atrodas i/c Atrium Azur. Viņiem ir plašs produktu klāsts, kas ietver sevī ziepes, vannas bumbas un sāļi, sveces u.c.. Ļoti patīkami aromāti un demokrātiskās cenas. Man ir trīs paraudziņi - lavandas, kumelīšu un zemeņu ar magoņu sēklām ziepes. Tās ir ļoti maigas un nesausina ādu. Vairāk par kompāniju var palasīt šeit.
    Visvairāk pirkumu man ir no Stendera, jo viņiem šobrīd ir atlaides līdz 70%. Nopirku 5 ziepes - liepziedu, šokolādes, apelsīnu-kanēļa, citronu un karameļu. Pirmās trīs brauks ar mani uz Grieķiju kā dāvanas, bet citronu un karameļu ir mani favorīti un paliks man :). Karameļu ir mans super favorīts! Dāvanā grieķu draudzenei nopirku arī lūpu balzamu ar šokolādes aromātu.

    Vannas bumbas ar kazeņu, dzērveņu un apelsīnu aromātiem. Pēdējā laikā sapratu, ka vislabāk relaksēties man palīdz tieši vannas ar bumbiņām.

    Dienas krēmas ar SPF 15 ir maija pirkums, bet to vēl nerādīju blogā. Krēmam ir diezgan viegla konsistence, tas labi der manai kombinētai ādai - mitrina to, neradot lipīgu kārtiņu, un aizsarga no Saules stariem. Man patīk, laba alternatīva manam mīlulim no Korres.

Kādi ir jums jaunumi plauktos?:)

AV

2 komentāri:

  1. Papētīju Drogās to sauso šampūnu, bet man visu laiku mīļākais ir Batiste, tāpēc gaidīšu atsauksmes vai Aussie ir tikpat labs :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. pagaidām izmēģināju tikai vienu reizi - šķiet, ka labāks nekā Syoss, bet Batiste nepārspēj ;)

      Starp citu, Drogas sola no 18. jūlija Batiste pārdošanā savos veikalos :)

      Dzēst