trešdiena, 2016. gada 6. aprīlis

Atsauksme: MaxFactor Excess Shimmer acu ēnas


Sveiki!
Šodien parādīšu jums ļoti smukas acu ēnas, kuras ir ļoti vieglas lietošanā :).

    Excess Shimmer ir krēmīgas acu ēnas kas ir ļoti maigākas un plastiskākas. To vajag pavisam maz un tas izcili tušējas! Kolekcijā ir 6 toņi - melns, balts, gaiši zaļš, rozā, šampānieša un bronzas toņi. Sev es izvēlējos pēdējos divus, jo tie ir izcili piemēroti gan ikdienai, gan vakara grimam. Tie ir toņi 20 Copper un 25 Bronze.

    Man patīk, kā ir iepakotas ēnas - var būt drošai, ka, ja pat kāds barbars bija atvēris vāciņu, līdz pašām ēnām gaiss nav ticis un tās nesāka bojāties vēl veikalā. Arī pati bundžiņa man patīk - labs stikls, dizains nav pārspīlēts, bet gan lakonisks.
    Tā kā šis ēnas ir ar izteikto šimeri, pats uzklājot vienu tonis uz acīm var dabūt ļoti apjomīgo rezultātu, pateicoties ēnām, ko dod mūsu acu anatomiskas formas. Kā es jau mīnēju, ēnas ir ļoti plastiskas un, līdz ar to, viegli pludinās savā starpā. Ikdienā es visbiežāk uzklāju toni Copper pa visu kustīgo plāksnīti un acu ārējā kaktiņā sapludinu to ar Bronze. Excess Shimmer ēnas arī paspilgtina sausās ēnas, kā arī sausās ēnas ļoti smuki pludinās pa tām.
    Noturība ir izcila, 12 stundas iztur bez problēmām, ilgāk nebija vajadzības tās 'vilkt' :). Toņi arī ir ļoti piesātināti un šiki! Ja mēs salīdzinam šis ar Maybelline Color Tattoo, tad man šis variants patīk labāk, jo šis ēnas ir mīkstākās, vieglāk pludinās un pavisam nesausina plāksnītes (Maybelline maaazliet tā dara, bet nav kritiski). Excess Shimmer serijai ir viens mīnus - maz toņu. Bet pašas ēnas ir gandrīz luksa klases produkts!

    Kopumā man ļoti patīk šis ēnas un esmu ļoti apmierināta ar pirkumu! Ēnas ir izcilas gan toņa, gan kvalitātes ziņā. Noteikti iesaku izmēģināt toni 20 Copper, jo tas ir mans favorīts - maigs šampānieša tonis izcels zilo acs pigmentu :)

    Vērtējums: 9/10.
    Cena: 11 eiro (Drogās atlaide līdz 17.04. - cena ir 7,15 eiro)
    Kur pirkt: Drogas, Douglas.

Vai esat mēģinājušas šis ēnas? Kurš no toņiem patīk labāk?:)

2 komentāri:

  1. Šīs tiešām ir lieliskas ēnas - gan toņi ir pigmentēti, gan tekstūra patīkama. Man ir tonis Bronze, bet to parasti pietaupu vakara izgājieniem.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī Bronze tonis vairāk vakariem patīk, dienas make-up'am viņu pievienoju pavisam nedaudz:)

      Dzēst