pirmdiena, 2017. gada 3. aprīlis

Tukšs #12: Marts + L' Oreal Colorista Paint

Sveiki!
Pēc tradīcijas, gribu padalīties ar pagājušā mēneša izlietotiem produktiem un viedokli par tiem :). Šoreiz to nav nedz maz, nedz daudz, bet pastāstīt man ir ko :)

    Nivea Repair & Targeted Care kondicionieris - šis, īstenībā, bija februāra tukšinieks, bet izkrita no maisa pa ceļam no vannas līdz istabai :D. Ir ok, no līdzekļa par 2 eiro es nekā vairāk negaidītu. Labi mīkstina, bet es dodu priekšroku dārgākiem un kvalitatīvākiem matu kopšanas līdzekļiem.

    Garnier Fresh Essentials pieniņš - kādreiz ļoti aktīvi lietoju, pēc tam apnika un pārstāju lietot. Tagad izlietoju, lai nestāv un neaizņem vietu vannas istabā, bet mani gaidīja pārsteigums - tādāām! Man ir ir nopirkts vēl viens tāds :D. Sejas kosmētiku noņem labi, bet man patīk pēc tam vēl papildus notīrīt ādu ar micelāro ūdeni. Acu kosmētiku ar šo noņemt neiesaku, jo ļoooti kož, ja tiek acīs.

    Rival de Loop Exotic Mango kosmētikas noņemšanas salvetes - parastas salvetes, nothing special produkts. Man nepatīk noņemt make-up ar salvetēm, tāpēc atkārtoti nepirkšu. Bet tā - foršas salvetes, savu pienākumu pilda, jauki smaržo un nekairina ādu.

    Dove DermaSpa Goodness ķermeņa losjons - patīkams losjoniņš ķermenim, labi mitrina, ir viegls un ātri iesūcas.

    Madara SOS Serums - mans favorītu favorīts! Izcili mitrina, izlīdzina ādu, mazina ādas taukošanos, ātri iesūcās un atstāj ļoti patīkamu sajutu uz sejas. Vienīgais mīnuss - pēdējo nedēļu man nācās to dabūt ārā no iepakojuma ar vates kociņu, jo dozators izrādās pārāk īss.

   The Body Shop Vitamin C serums un L'Oreal Skin Perfection acu krēms - šie divi produkti ne par velti bildē ir kopā - abi man šķita bezjēdzīgi un īpašu efektu no tiem neesmu manījusi. Acu krēms nedeva solīto izgaismojumu, bet no TBS serums nebiju jutusi nekādu efektu - strādāja kā parasta silikona bāze, aromāts bija patīkams, bet mana āda nejutās labi, visu laiku jutu, ka kaut kas ir uzklāts. Abi ir izlietoti tikai līdz pusei, tāpēc metu ārā pustukšus.

    Max Factor False Lash Epic skropstu tušu - vēl viens favorīts. Ļoti aktīvi to lietoju no oktobra sākuma, tāpēc ir laiks atvadīties. Izlietota gandrīz līdz galam. Superīgi dod kuplumu, labi atdala, nebirst un nesmērējas. Ļoti iesaku un ļoti iespējams kādreiz nopirkšu vēl vienu.

    NYX vaigu sārtums tonī Taupe - labs konturēšanas produkts, izlietoju patiešām līdz pašām beigām. Kādreiz nopirkšu atkārtoti, bet pagaidām lietošu savu konturēšanas paleti no Catrice.

    Isana Fruit&Gloss lūpu balzams - bija labs, viegls, patīkams. Isanas balzami vienmēr ir bijuši labi, arī šis nebija izņēmums. Satur arī mazus spīdumiņus.

    Prokudents mutes dobuma atsvaidzinātājs - labs palīgs ikdienā, īpaši ja kožļenes jau apnika :). Labi atsvaidzina elpu un patīkami garšo :).
    L' Oreal Colorista Paint tonī Copper Blonde - man sanāca foršs un ne pārāk košs ruds tonis. Rezultātu var redzēt manā Instagram kontā. Šī ir permanenta matu krāsa, par noturību varēšu spriest nedaudz vēlāk, bet pagaidām mani viss apmierina. Matu krāsa, protams, nedaudz pabojāja matus, tie kļuva sausāki un sāka elektrizēties, bet ar laiku, es ticu, viņu stāvoklis kļūs labāks :).

Vai esat kaut ko mēģinājuši no šiem produktiem? Kā patika?

AV

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru