otrdiena, 2016. gada 16. augusts

TAG: The Make-Up [100. ieraksts blogā!]

Sveiki!
Woohoo, šis ir jubileja 100. raksts blogā! Par godu tam izdomāju izpildīt vienu TAG'u, ko ieraudzīju Sabīnes blogā.



Vai atceries, kas bija tavs pirmais kosmētikas produkts?
Grūti atcerēties, es domāju, ka kāda acu ēnas vai lūpu spīdums no Deco firmas, ko mēs ar draudzeni pirkām Drogās kādā 4. klasē. Tagad es gan neko nepirktu no tā 'made in China' stenda, bet toreiz lielu lomu spēlēja cena un nebija tādu firmu ka Essence vai RdeL.

Raksturo savu ideālo skropstu tušu! Vai esi atradusi 'īsto'?
Par laimi, esmu! Tā ir MaxFactor Masterpiece Max tuša! Viņa dod lielisku apjomu, izķemmē un nesaķep skropstas, kā arī nedaudz pagarina tās! Nu un nebirst un nesmērējas.

Kādas sedzamības tonālie krēmi tev patīk vislabāk?
Skatoties kad un kādam nolūkam. Bet pārsvarā vidējie vai pilnas sedzamības.

Kāds ir tavs mīļākais high-end zīmols?
Neesmu tik daudz lietojusi šis cenas kategorijas kosmētiku, lai kāds zīmols būtu mans mīļākais. Visvairāk produktu man ir no Kanebo Sensai, bet arī man patīk Urban Decay un Chanel.

Kuru kosmētikas zīmulo tu ļoti vēlētos izmēģināt, bet vēl nav sanācis?
The Balm, Benefit (ir bijusi 1 tuša, bet tas neskaitas :D).

Kāds ir tavs mīļākais budžeta klases zīmols?
MaxFactor un Bourjois. Bet no pirmā vairāk produktu patīk. Arī patīk daži produkti no Lumene.

Vai tu lieto mākslīgās skropstas?
1 reizi esmu mēģinājusi - efekts patīk, bet acis nogurst.

Vai ir kāds kosmētikas produkts, bez kura tu nevari iziet no mājas?
Ja runa iet par dekoratīvo kosmētiku, tad nē. Es 2 dienas nedēļā obligāti dodu ādai atpūsties un nelietoju dekoratīvo kosmētiku vispār. Bet bez mitrinoša sejas krēma es gan negribētu iet ārā :D.

Kurš ir vismīļākais produkts tavā kosmētikas kolekcijā?
Tikai viens? :D Tad tā pati Masterpiece Max skropstu tuša. Vai Whipped Creme no MF, kuru, diemžēl, vairs neražo :(.

Cik bieži tu pērc kosmētiku?
Uuu, jums labāk nezināt :D. Nu labi, nav tik traki. Agrāk pirku katru nedēļu jaunumus, tagad mana kolekcija jau ir pārpildīta, tāpēc iegādājos tikai kaut ko, ko ļoti ļoti gribu un daru to apdomīgi. Kādu reizi 2 nedēļās vai pēc vajadzības.

Vai tev ir noteikts ikmēneša kosmētikas budžets, vai arī tu pērc jaunus produktus, kad sagribas?
Man ir daļa no ienākumiem, kura ir brīva un to es varu tērēt kā gribu. Tur ietilpst arī nauda kosmētikai.

Vai tu izmanto kuponus, lojalitātes programmas un izpārdošanas, kad iegādājies kosmētiku?
Jap, Drogas karte, Drogas un Douglas akcijas, akcijas Internet veikalos... Visu izmantoju, ja ir iespēja. Bet es nedzenos pakaļ atlaidēm, varu mierīgi nopirkt vajadzīgu produktu arī par pilnu cenu.

Kādus kosmētikas produktus tu iegādājies visbiežāk?
Acu ēnas, jo to nekad nav par daudz!

Vai ir kāds zīmols, kas tev ļoti nepatīk?
Tūlīt mani lidos tomāti, bet man ļoti nepatīk L'Oreal un Maybelline to traki uzbāzīgo reklāmu dēļ (visur - Drogas veikali, avīzes, Facebook (es nesekoju viņu lapām, bet man tik un tā rādās viņu reklāmas, krievu Youtube blogeri u.tt.), kā arī neatbilstoši kvalitātei augstām cenām. Arī nepatīk Avon, Mary Kay un Oriflame, jo nevaru iegādāties kosmētiku, kuru nav iespējams paprovēt, kā arī viņu konsultantes mēdz būt trakas :D.

Vai tu izvairies no produktiem, kuru sastāvā ir noteiktas vielas, piemēram, parabēni un sulfāti?
Nē, man galvenais ir efektivitāte. Šampūns bez sulfātiem neizmazgā manus matus, bet dekoratīva kosmētika nevar būt dabīga.

Kura ir tava iemīļotākā vieta, kur iegādāties kosmētiku?
Man patīk iet uz veikaliem. Drogas, Douglas, Stockmann.

Vai tev patīk pieturēties pie vieniem un tiem pašiem sejas kopšanas līdzekļiem, vai arī tu labprāt eksperimentē?
Ir daži produkti, kurus es lietoju jau 5 gadus un mainīt negribu (Madaras putas, piemēram), bet ar sejas krēmiem gan patīk eksperimentēt.

Kurš ir tavs mīļākais ķermeņa kosmētikas zīmols?
Nav tāda. Varbūt Stenders vai Fruttini.

Ja tu varētu turpmāk lietot tikai viena zīmola kosmētiku, kuru tu izvēlētos?
Emm... Nu, mani tīri apmierina MaxFactor un Bourjois kosmētikas kvalitāte, bet nu, ja ir tāda izvēle, tad lai ir Chanel :D.

Kāpēc tev patīk kosmētika?
Ar viņu es izskatos labāk. :)

Cerams, ka bija interesanti palasīt manas atbildes :).

AV

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru