otrdiena, 2014. gada 25. novembris

Himalaya Herbals Nourishing Skin Cream

Sveiki!
Tā kā jau tuvojas ziema, āda sāk pieprasīt vairāk barošanas. Tāpēc mans uzdevums bija atrast sev barojošo krēmu.
Ar Himalaya Herbals mana pirmā pieredze bija ļoti pozitīva, par acu krēmu es jau biju rakstījusi nesen. Esmu dzirdējusi daudzas pozitīvas atsauksmes par šis firmas produkciju, pie mums cilvēki arī viņu labi pērk, tāpēc sev es arī izvēlējos iegādāties šo.
Visādu ķermeņa krēmu man mājās ir daudz, bet visbiežāk man paliek slinkums viņus lietot. Bet ar šo man attiecības pagaidām ir izveidojušas pavisam citas.

Krēms man neatgādina barojošo, jo ļoti ātri iesūcas ādā, kā arī pats par sevi liekas diezgan 'viegls'. Arī uz paša iepakojuma es atradu uzrakstu "All Day Moisturazing" - visas dienas garumā mitrinošs. Iedevu pamēģināt šo arī vecmammai, viņai patika, bet arī teica, ka neizskatās pēc barojoša krēma.

Bet tas netraucēja viņam kļūt par vienu no favorītiem. Tas, ka viņš labi iesūcas, man ir tikai pluss, jo var ātri iemasēt un iet tālāk no vannas istabas, kurā pēc dušas ir ļoti grūti atrasties. Tas laikam arī ir tas iemesls, kāpēc man nepatīk lietot ķermeņu krēmus, jo pēc mazgāšanas viņus vajag smērēt tieši vannas istabā, kur ir liels mitrums un kārsts gaiss.

Grūti pateikt, cik viņš tiešām ir barojošs, bet manai ādai viņš patīk un tas jau ir galvenais, vai nē? Pēc viņa āda ir mīksta, maiga un mitrināta. Viņam ir patīkama smarža - atgādina parasto Nivea krēmu, bet tikai ar pievienotām zālītēm.

Kopumā var teikt, ka šo bundžiņu es noteikti izlietošu un, varbūt, pirkšu pat atkārtoti. Man patīk šis krēms, jo āda pēc viņa jūtas labi un neko vairāk neprasa. :)

Vai esat mēģinājuši šis firmas produkciju?

Stay Beautiful!

2 komentāri:

  1. PATĪK PATĪK PATĪK Tavs blogs! :)))
    Obligāti sekoju Tev!
    http://madeinlatvija.blogspot.com/

    AtbildētDzēst